Вт, 01.07.2025, 01:51

Вітаю Вас Гість

БОЛЕХІВСЬКИЙ МРЦ

Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Українське ділове мовлення. Календар свят
Погода
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Принципи професійного навчання

1. Професійної спрямованості загальноосвітніх і загальнотехнічних дисциплін.

2. Технологічної послідовності у вивченні навчального матеріалу.

3. Моделювання професійної діяльності в навчальному процесі.

4. Принцип професійної мобільності.

5. Принцип модульності професійного навчання.

 

Вибір професії – складний та відповідальний крок в житті кожного підлітка. Рідні відіграють особливу роль під час знайомства дітей зі світом професій. Першим фактором формування  особистості є сім’я. В родині формується відношення дитини до праці, основні навички, вміння. Залучаючи дітей до різноманітної роботи, розмовляючи з ними про свою професійну діяльність, батьки знайомлять дітей з різними професіями, дають можливість розширити коло інтересів, спробувати свої сили в різних видах трудової діяльності. Батькам слід пам’ятати, що вони лише допомагають дитині визначитися, а не вирішувати за неї її майбутній професійний вибір.

Батьки повинні бути прикладом для успішної соціальної інтеграції своїх дітей, яка досягається завдяки професійному навчанню. Якщо ця інтеграція не вдається, батьки несуть за це відповідальність. На професійний вибір у великій мірі впливають сімейні традиції, життєві та трудові досягнення батьків, їхній авторитет та матеріальне забезпечення родини.

Не всі батьки обізнані з такою наукою як «профорієнтація», тому дуже часто самим дорослим потрібна професійна допомога. До процесу професійної орієнтації потрібно поставитись серйозно, знати, що цей процес складний, суперечливий та досить тривалий.

Від батьків очікуються певні знання про світ професій та знання щодо надання порад своїм дітям у професійному визначенні.

  

Copyright MyCorp © 2025 | uCoz