Україна є одним із світових лідерів за показниками цькування серед підлітків і дітей.
Часто об’єктами цькувань стають діти сором’язливі і нетовариські, хоча в зоні ризику знаходяться всі, хто чимось відрізняється від загальноприйнятих норм. Наслідки цькування бувають і плачевні : це важкі психологічні, а іноді і фізичні травми, аж до суїциду.
Вчителі в школах та МНВК часто вважають атмосферу в класі не своєю працею, а є й такі, що самі несвідомо провокують цькування, виділяючи улюбленців або глумлячись над відстаючими учнями. У той же час безпека в школі залежить саме від вчителів і атмосфери, яку вони створюють в класі. Адже збиратися в зграї і клювати « білих ворон» - психологічна потреба підлітків, та саме в цей період найчастіше і виникає цькування.
Тому практичні психологи та соціальні педагоги в школах та МНВК почали активно займатися цією проблемою.
От і я, щоб оберегти здобувачів освіти в Болехівському МНВК провела бесіди на тему: «Профілактика насилля в суспільстві»,
«Профілактика насилля в сім’ї». Обговорила зі здобувачами освіти про проблему булінгу та його наслідки, як його запобігати ; як допомогти дитині в ситуації насилля. Також провела ряд тренінгів та такі анкетування «Конфлікт і ми», «Як я ставлюсь до конфлікту» та тестуючи методику «Самооцінку психічних станів за ( Г. Айзенком)». |