Вт, 19.03.2024, 14:31

Вітаю Вас Гість

БОЛЕХІВСЬКИЙ МРЦ

Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Українське ділове мовлення. Календар свят
Погода
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Результати моніторингу якості освіти

 Рівень знань, умінь і практичних навичок учнів при самоаналізі визначався шляхом виконання контрольних робіт з професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки, порівняння їх результатів з результатами підсумкового оцінювання випускних груп. Контрольні роботи виконували всі групи учнів з кожної професії.

Комісією по проведенню моніторингу вивчено журнали, матеріали педагогічних рад, методичних комісій, протоколи державних кваліфікаційних екзаменів щодо динаміки навчальних досягнень учнів з професійної підготовки за останні три роки. Аналіз даних документів показав, що в 2015-2016 н.р. високий і достатній рівні показали 219 учнів (71,3%); в 2016-2017 н.р. – 196 учнів  (68,2%); в 2017-2018 н.р. – 187 учнів (62,3%). Дані показники відповідають нормативним документам професійно-технічної освіти.

В загальному з усіх професій контрольні роботи з професійно-теоретичної підготовки з 151 учня виконували 137  (91%). Високий рівень – 25 %, достатній – 43 %, середній – 31%, початковий – 1 %. Контрольні роботи  з професійно-практичної підготовки виконували 138 з 151 учнів (91 %). Високий рівень – 26 %, достатній – 37 %, середній – 36 %, низький – 1%.    Розбіжність показників з професійно-теоретичної підготовки та результатами самоаналізу становить по початковому рівню – 0 %, по середньому 6%, достатньому -4% і високому рівні - -10%, з професійно-практичної підготовки становить по початковому рівню –  0 %, середньому – 7, достатньому - 5 і високому рівні - -12%.

З  професії 8322 водій автотранспортних засобів категорії «В» контрольні роботи  з професійно-теоретичної підготовки виконували 35 учнів (92%). Високий рівень – 21 %, достатній – 61 %, середній – 18%, початковий -0. Контрольні роботи  з професійно-практичної підготовки виконували  36 учнів (95%). Високий рівень – 29 %, достатній – 37 %, середній – 34%, початковий – 0. Розбіжність показників з професійно-теоретичної підготовки становить по початковому рівню  – 0 %, середньому -  5%, достатньому – 6%, високому – -11%. З професійно-практичної підготовки становить по початковому рівню – 0 %, середньому – 5%,  достатньому -  6% високому - -11%.

При виконанні контрольних робіт з учнями допущені помилки по темах «Охорона праці» - 4 уч. (12%), «Дорожня розмітка» - 9 уч. (27%), «Порядок руху транспортних засобів» - 5 уч. (15%), «Особливості будови двигунів легкових автомобілів» - 6 уч. (18%); «Рух заднім ходом по прямій з розворотом» - 6 уч. (18%), «Рушання автомобіля з місця під уклон» - 6 уч. (18%), «Проїзд габаритної вісімки» - 9 уч. (27%).

З  професії 4112 Оператор комп’ютерного набору контрольні роботи з професійно-теоретичної підготовки виконували  26 учнів (96%). Високий рівень – 26 %, достатній – 41 %, середній – 33%, початковий -0%. Контрольні роботи з професійно-практичної підготовки виконували 25 учнів (93%). Високий рівень – 26 %, достатній – 37 %, середній – 37%, початковий -0%. Розбіжність показників з професійно-теоретичної підготовки становить по початковому рівню – 0 %, середньому - 6%, достатньому – 5%, високому – -11%. З професійно-практичної підготовки становить по початковому рівню – 0 %, середньому – 9%,  достатньому -  2% високому -  -11%.

При виконанні контрольних робіт учнями допущені помилки по темах: «Керування процесами в операційній системі» - 4 уч. (15%), «Обробка текстової інформації» - 2 уч. (7,4%), «Обробка табличної інформації» - 6 уч. (22%), «Робота з базами даних» - 4 уч. (15%), «Обробка графічної інформації» - 6 уч. (22,2%), «Основи діловодства» - 4 уч. (14,8%), «Основи роботи на ПК» - 6 уч. (22,2%), «Обробка текстової інформації» - 4 уч. (14,8%), «Обробка табличної інформації» - 8 уч. (29,6,%), «Робота з базами даних» - 7 уч. (25,9%), «Обробка графічної інформації» - 3 уч. (11%).

З  професії 8263 Швачка контрольні роботи з професійно-теоретичної підготовки в двох групах виконували  33 учні (94%) . Високий рівень – 30 %, достатній – 30 %, середній – 34%, початковий - 6%. Контрольні роботи з професійно-практичної підготовки виконували з  33 учні (94%). Високий рівень – 23 %, достатній – 34 %, середній - 40%, початковий - 3%. Розбіжність показників з професійно-теоретичної підготовки становить по початковому рівню – 0 %, середньому - 7%, достатньому – 3%, високому – -10%. З професійно-практичної підготовки становить по початковому рівню – 0 %, середньому – 9%,  достатньому -  3% високому -  -12%.

При виконанні контрольних робіт  учнями допущені помилки по темах: «Спецмалювання» - 10 уч. (28%), «Матеріалознавство» - 12 уч. (35%), Технологія виготовлення швейних виробів – 12 уч. (34,2%), «Організація робочого місця» - 6 уч. (17,1%), «Підготовка деталей до обробки» - 9 уч. (25,7%), «Технологічна обробка деталей та виробів» - 9 уч. (26%), «Волого-теплова обробка виробів» - 10 уч. (28%).

Рівень знань, умінь і навичок здобувачів освіти в цілому в Болехівському МНВК відповідає вимогам кваліфікаційних характеристик професій, за якими здійснюється професійна підготовка, проте недостатньо уваги приділяється професійно-практичній підготовці, особливу увагу потрібно звернути на учнів швейної справи.

 

Copyright MyCorp © 2024 | uCoz